רוטמן: "רתמו את הנושא הכי רגיש למדינה – לפוליטיקה"

    ישראל רובין No Comments on רוטמן: "רתמו את הנושא הכי רגיש למדינה – לפוליטיקה"

    ח"כ שמחה רוטמן בראיון ל'קול חי': "יש פה חוק שמאפשר בחוק הקיים כניסה מאסיבית של פלסטינים ומתן אזרחות. אם אנחנו מעבירים אותו ונותנים אותו לקואליציה שיושבים בה עבאס ומראענה אנחנו מפקירים את שערי הכניסה של מדינת ישראל. אומרים לנו 'תנו לנו את זה לשנה ויהיה בסדר'. אם עבאס יושב בממשלה הזו – לא יהיה בסדר"

    2:00
    06.05.24
    נתי שולמן No Comments on קמיסר: "ביטבוקסינג? אל תתענגו על וואקלי; זאת לא המטרה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ שמחה רוטמן שוחח עם בצלאל קאהן במהדורת הבוקר, על חוק האזרחות: "הקואליציה הייתה יכולה מיד לתת לחוק פטור מחובת הנחה, לא הייתה שום מניעה. הם סירבו לבקשה של למעלה משליש חברי הוועדה ועיכבו את החוק ועכשיו הם אומרים תצביעו על החוק שלנו. למרות זאת, בא נתניהו ואומר בואו ניתן הארכה של חודשיים לחוק הקיים, למרות שהוא לא טוב ובזמן הזה נעבוד על חוק היסוד. אבל הם מתעקשים על שנה וטוענים שאנחנו אלה שפוגעים בביטחון המדינה".

    לדברי רוטמן: "יש פה אירוע דרסטי. יש פה חוק שמאפשר בחוק הקיים כניסה מאסיבית של פלסטינים ומתן אזרחות. אם אנחנו מעבירים אותו ונותנים אותו לקואליציה שיושבים בה עבאס ומראענה אנחנו מפקירים את שערי הכניסה של מדינת ישראל. אומרים לנו 'תנו לנו את זה לשנה ויהיה בסדר'. אם עבאס יושב בממשלה הזו – לא יהיה בסדר".

    רוטמן מוסיף: "הם היו צריכים לבוא ולבקש מאיתנו שנעזור להם לעביר את החוק הטוב היותר".

    רוטמן נשאל על פגישתה של השרה שקד עם הרב דרוקמן, על רקע התנגדות האופוזיציה להארכת החוק: "אני יודע שהרבנים, ככלל, מדברים עם כל אדם ומכבדים את כולם. מאוד מעניין בעיני שאחרי שימינה צפצפה ברגל גסה על הבקשה של הרב דרוקמן שלא להקים ממשלה עם תומכי טרור עכשיו הם באים ומבקשים את עזרתו – אני די בהלם מהחוצפה. הרב דרוקמן ישב מול ביתו של ניר אורבך ודרש ממנו שלא לתת יד להקמת הממשלה הזו".

    רוטמן ציין כי "שבוע שעבר עבר חוק בכנסת בנוגע לדמי אבטלה שהצליחו להגיע אליו הסכמות בקואליציה ובאופוזיציה. אפשר להגיע להסכמות ולהתנהל עניינית כשרוצים. מה שקורה כאן זה ביזיון שאין לתאר. את הנושא הכי רגיש למדינה ישראל שזה זכותה ישבה רתמו בקואליציה לטובת תחום פוליטי".

    "יש מחלוקות של קואליציה ואופוזיציה אבל יש משהו שלא קרה כאן עוד מעולם ואני מקווה שלעולם לא יהיה שוב – לתת את הגה השלטון לאנשים שלא רוצים פה מדינה יהודית", אמר רוטמן.



    0 תגובות